Specjalista ds. zakupów technicznych i obsługi magazynu

Zakres zadań:

  • realizacja zakupów w obszarze technicznym (urządzenia i maszyny, części zamienne do
    maszyn, narzędzia i elektronarzędzia)
  • wyszukiwanie i wybór dostawców
  • weryfikacja faktur zakupowych
  • tworzenie katalogów narzędzi i części zamiennych
  • współpraca z Mechanikami Maszyn i Brygadzistami
  • obsługa niewielkiego magazynu firmy budowlanej (odzież, BHP, części zamienne), w tym: rozładunek i załadunek towaru, przygotowanie towaru do pobrania, wysyłki z magazynu, inwentaryzacje, obsługa programu magazynowego.

Wymagania:

  • wykształcenie lub doświadczenie techniczne (auta / maszyny / części zamienne / narzędzia)
  • doświadczenie w obszarze zakupów technicznych
  • znajomość elektronarzędzi i sprzętu budowlanego
  • gotowość do pracy fizycznej na magazynie
  • dobra organizacja pracy
  • prawo jazdy kat B

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku
  • system szkoleń – dostęp do bazy kursów on-line oraz możliwość udziału w szkoleniach
    stacjonarnych
  • możliwość korzystania z karty Edenred Sport i Kultura
  • przyjazna atmosfera i udogodnienia w miejscu pracy (firmowe lunche w wybrane dni tygodnia, przekąski i napoje w firmowej kuchni)