Specjalista ds. zakupów technicznych i obsługi magazynu
Zakres zadań:
- realizacja zakupów w obszarze technicznym (urządzenia i maszyny, części zamienne do
maszyn, narzędzia i elektronarzędzia) - wyszukiwanie i wybór dostawców
- weryfikacja faktur zakupowych
- tworzenie katalogów narzędzi i części zamiennych
- współpraca z Mechanikami Maszyn i Brygadzistami
- obsługa niewielkiego magazynu firmy budowlanej (odzież, BHP, części zamienne), w tym: rozładunek i załadunek towaru, przygotowanie towaru do pobrania, wysyłki z magazynu, inwentaryzacje, obsługa programu magazynowego.
Wymagania:
- wykształcenie lub doświadczenie techniczne (auta / maszyny / części zamienne / narzędzia)
- doświadczenie w obszarze zakupów technicznych
- znajomość elektronarzędzi i sprzętu budowlanego
- gotowość do pracy fizycznej na magazynie
- dobra organizacja pracy
- prawo jazdy kat B
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku
- system szkoleń – dostęp do bazy kursów on-line oraz możliwość udziału w szkoleniach
stacjonarnych - możliwość korzystania z karty Edenred Sport i Kultura
- przyjazna atmosfera i udogodnienia w miejscu pracy (firmowe lunche w wybrane dni tygodnia, przekąski i napoje w firmowej kuchni)